Friday, May 7, 2010

..blaja sungguh..

..2hbln 2..shima dh kwin...DIE DH KWIN TP SMPAI SKUNK AKU RSE MCM MAIN2 JE!!..bkn aku xpcye die kwin...tp suami die bknla insan yg die bcnta slme 5thun b4 nie...tup2 die kwin dgn org yg xsmpai sthun pn bcnta...pelik...tp aku mls ksah sgt...yg aku blaja sgguhnye...Allah la yg tentukan sglenye sbnrnye...bkn kita.. wlpn kita brusaha keras cmne pn tok prtahankn cnta kita...tp kalo Allah ckp...sofea,awk akn nikah dgn org 2...maka 2 la tkdirnye..tgk la dunia skunk...mcm2 blaku....baik lelaki or pmpuan..msg2 bpragai binatang....aku jd..ALAMAK!!!...takot nk jlani khdupn kalo dluar nt.... aku bgtu bkobar2 tok bcnta pas ptus nie....wat aku jd seram lak...trtnye2...CMNE LA KEKASIH OR SUAMI AKU NANTI??... yup,aku dh pnah bmse dgg sebaik2 mnusia smpai seteruk2 mnusia...tp xmustahil aku akn jmpe yg lbh truk...alhmdllah kalo jdoh aku pasni org yg btol2 mampu jga,cnta aku...2 yg aku doa byk2..moga Allah temukan aku dgn insan yg slme nie aku idam2kn...jnji yg pntg de kualiti sbg lelaki yg baik,briman pn ckup laa....bkn yg stkat luarn....mcm2 ksh yg aku bce...lelaki wa t mcm kat pmpuan.... pmpuan wat mcm2 gak...mnusia skunk...menindas golongan yg lbh lemah dr mrk...dunia skunk dh bputar..mnusia bprgai spt zman jahiliah dlu....moga2 kita sntiasa mdapat ptunjuk...

.....slme nie aku pcye..hebatnye cinta bile lme kita bsme dgn org 2...tp 2la..pngalaman shima..wat aku...pergghhhh...mmg beri kesan yg mdalam tok dri aku sgguh...alhmdllah skunk diri...hti nie kosong...xtrikat dgn sape2...aku xksh kn pe2 dh..sal afnan hanis pn...hurm..de mse je bg kesan ke aku...aku hafal sgguh kata2 die ke aku hrtu...cm bg 1 smgt,jwpn kpd sume psoalan...n sjak hrtu...aku dh pn pergi dr hdup die...mgkn die xmyedari...tp 2 la tjuannye..."so if u love me,let me go..n rub away b4 i know..my heart too dark to care..i cant destroy what isnt there..deliver my fate..if im alone,i cannot hate..i dont deserve to have u..my smile was taken a long ago..if i can change,i hope i never know..if u still care,dont ever let me know"..ayat 2 tpahat dlm igtn aku...tiap kali aku tringat kat die,or aku tgk ke hp aku...ayt 2 aku akn igt..smpai bila2...n krn ayt 2 yg die bg kat aku...ia mjd 1 kekuatn tok aku...n thnks afnan hanis..

..trlalu inginkan cnta...tp takot...n aku just biarkan prsn aku yg ntah pe2 2....yg most important thing here is...straight focus for ur stpm...akn aku buktikan pd sume..aku leh bjaya...wlaupn aku sndri dlm pjuangn hdup nie...tiada pnyokong or beri smgt...aku tahu...bhw Allah sntiasa bersamaku...yg sntiasa mmberi aku kekuatan,ktenangan hdup...n aku pcye,slagi aku dekatkn dri,bsme Allah..hdup aku akn selamat n DIA akn anugerahkan sinar kebahgiaan sebenar kpd aku....aku hnya perlu brusaha n bsabar...IA PASTI AKAN DATANG!!!

No comments:

Post a Comment