Saturday, May 1, 2010

what im looking for?

gila... 2 je aku leh tfsir diriku skunk...ntah pe ntah...aku nie asik mngekori manusia yg dh tglkn aku...mcntai org len..pe gila ke aku??....kne santau ke aku???.. nauzubillah.. aku wat fb bru smata-mata nk tgk page die je...tp for what????..........nk siasat pe lg...terang bderang lg dsuluh...pe lg yg aku cri..yg aku mahukan??.....pe lg jwpn yg aku nk... ya allah..npe la hti nie....npe aku cmnie??....npe aku jd gila byg...npe aku xleh pergi je...lantaklah die....die pn dh aniaya cnta ni..aku rse aku sakit mental la....kne dptkn nshat pkar................tp yg pasti aku xnk prpisahn aku dgn die nie mjdi dendam...bnci ke die...aku xnk bila aku dh btol2 undurkn dri dlm keadaan aku mrh ke die.....aku nk die bhgia..ye..aku mmg nak..tp cm de bnde yg xpas tau...DAN YANG BANGANGNYA AKU XTAU PE BNDA TUHHH!!!...... npe aku just pergi..jalani hdup tnpa die..dgn prsn yg biasa..normal..tp..fkrn,hati aku slalu tbygkn die...aku de tfkr..mgkn aku perlukn seseorg tok gnti tmpat die...tp sumpah aku ckp...aku xdok feel kat sape2 pn..aku xdok feel nk mgatal skali pn...pe sumpahan yg die bg kat aku nie??????????..........nk ckp cnta yg die bg kat aku hebat sgt pn x sbnrnye...mgkn care yg tbaik..aku kne stop dri aku dr kntek die...pe yg aku mahu.....dgn sikap cmnie...knfirm...aku akn hncurkn masa depan aku...tp cmne aku nk hdapi nie???....cmne nk selesaiknmknflik dlm dri aku ni???????????..........mslh yg plg bsar.. aku xtau pe mslhnye....cm de smthng yg mhlg aku...bila aku tekad nk g,tup2 dlm mse shari jela...akn wjud 1 prsn,kptsn yg ckp kat aku.....'npe aku nk seksa dri aku dgn pergi dri hdupnya'.....2 yg slalu mhlgnye..coz bg aku cm bile aku than dri aku dri kntek die....fuh..allah sje yg tau cmne seksa rsenye...lg la aku xbdaya nk wat pe2....npe aku lemah sgt....... aku kcwe dgn dri aku sndiri...diri yg sial lemah cmni la PLG AKU XSUKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......xmusthil kalo die dh strt kapel dgn pmpuan 2,aku akn msh menganggu die.... xmustahil...walaupn die xlyan aku...die sakitkn hti aku...die xjge pn hti aku.........tp npe aku msh nk dkat dgn die... aku seperti hamba cintanya...aku mmg sgt bharap...bdoa siang mlm...kuatkn dri aku..tabahkn dri aku...temukan aku dgn org yg leh bhgiakn aku....tp seolah2..org yg leh bhgiakn aku adalah die....coz die je yg MUNCUL..SEMUA NI KNE AKU SENDRI YG HENTIKANNYA....COZ HKIKATNYE DIA DH LAMA AKHRNYA SEMUA.....CUMA AKU YG XLEPASKNNYA..........tp cmne?..dri seolah2 tidak bdaya apa2...

No comments:

Post a Comment