Monday, February 1, 2010

...bgun awl.. xsolat isyak lg...tido xlena....aku dhimpit kesedihan...tp aku tbah..tenangkn diri....... tiap kali fkrn nie fkrkn smthng yg leh air mata nie jatuh...trus aku pesongkn ia ke tmpt lain...aku xsgup.....cemuhan kwn die....ttibe wat aku lemah......sgt2....aku sdih tiap kali tgk page die......so aku tekadkn hti.....aku tpksa delete die sbg kwnku........lihat gbr2 die....hurm....derita mkn hati........aku tau bnde same xkn brulang dh....so mulai skunk..aku ubh diri n hdupku 100%... tiada sape tau aku sunyi...derita...n biarkn sndri,ngapa hrus pduli....aku sprti mnusia yg btopengkn patung..........knon.. tp nie je yg mampu aku wat.......drpd tggapan nisak smlm....aku dh dpt jgka pnerimaan spupu die n kwn die len....aku dpt sgka aku akn dcemuh lg..lg.n lg...so aku xbdaya lg..........biar aku sndri....tp jgn smpai aku dcemuh...dhina sbgini.........aku tau nie dosa aku...aku trime..........diorg berhak hukum aku.........aku berhak dhukum......aku akn jauhkn diri.......sejauh mgkn.....n jelasla...yg aku dh wat kptsn..aku xkn g umah die dh...aku xkn g cri mak die......................bnde 2 aku akn bgth mak die t.aku dh lme xsdih cmni.....mgkn ke slme nie aku than n akhrnye sgle ksdihn mletus dgn ttibe2?.... aku n allah sje yg mgetahui hti nie...jauhkn aku dgn sgle ksdihan.........let him go....biarkn die brbhgia........jgn ggu die......tabahkn la htiku.... biarpn aku sndri....aku tau allah sntiase mnemani ku......(bruk gler muka aku kalo nangis!!!!!!!!!)...so jgn brukkn lg... hee..be epy...im a strong girl...supernatural...(plak dh)...huhuhu...

No comments:

Post a Comment