Monday, February 1, 2010

...aku sprti malukn diri sndri.......nie la akibatnye slme nie aku tinggikn ko..sygkn ko lbh dr fmly aku...tgk la..aku siap cemuh fmly aku sndri smbil bngga2kn die.....thts y aku dpt blik...malu sgguh aku dgn diri sndri.......org luar ttp org luar...kite jgn lbhkn diorg........cmne syg or pe2 die bg pn.....kalo diorg dh xsuke...trus xpdulikn kite....tp fmly x....hdup mati sntiasa bsme.....nie la silapku yg plg bsar....tp aku msh bsykur allah mnyedarkan aku.....skurgnye aku sdar sume nie b4 aku hdup brdikari ke luar....alhmdullah Engkau berikan aku ptunjuk....

.......b4 nie aku trse tdesak mahukn cnta....cri smone...dpt eqznoor haqim...tp..hahhaha.....damn him..ptot la tiap kali aku ckp syg kat die...aku rse xtenang...xepynyee....serba slah....cm taik je rse.(aku xpnah mkn taik lg..hehehe)..
akhrnye aku dpt jwpn.....but its ok...die wat aku cm2...coz aku pn bsyukur......aku igtkn aku dh wat silap xleh ptah blik....tp bgus gak die wat aku cm2....akhrnye aku sndri...lbh tenang.....si dia lak.....ntah dgn sape skunk......hti aku kuat mngatakn die sndri....tp sprti mcri2 pmpuan yg dulunye die syg...yg pasti bkn aku..... aku mind set yg die dh bpnye..dgn 2 aku xla bharap....aku xskit hti...aku xjles...skurgnye aku akn sdar dri....n jauhkn diri dr die......andai de jdoh pn kami...biarla allah n masa yg menentukn...tp aku xharap wat mse nie.....

khdiran org bru dlm fmly kami wat aku rse tenang...epy...n trse kekosongn aku nie diisi....nur nasira...hrnie msuk 4hri....xtau la cmne keadaan die kat wad dgn kaklong.....asik nangis je....mgkn nme xssuai..ntah la...xbrni ckp pe....geram tgnku nk dukung die...tp aku just tgu kalo diorg suh aku dkung....wat mse skunk aku xnk dkung sesuka hati....hhahahah,,,fight la nasira dgn firdaus...huhuu....daus ttp aku syg......bayi kecil yg pndiam..sbr...slalu mgukir snyuman tok kami semua...de je die..ckup sglenye tok aku......xsbr aku nk hbskn f6..n stay dgn kakngah....n jge dri...lihat die mmbesar...sgt bmkna tok aku... :)..

No comments:

Post a Comment