Tuesday, February 2, 2010

....dlm keadaan bdn yg letih...aku mcuri skit wktu tok relax smbil mluah...skunk kat sni jela aku luahnyee...hurm.....ptg td gduh lg......pg td pn dh start....coz aku tbce msj yg die borakkn dgn besfren die 2.....hncur lg hti aku....sumpah seranah la aku.....tnpa brtapis...lidahku nie sprti pedang yg mghiris hati die n aku sndri......now aku dlm keadaan yg tenang...bfkr rasional....dlm ksbukan kat dpur td pn.....xpnah pn igtnku nie bpling dr fkrkn die.......nie kah yg dnamakn xdok jdoh?... tlalu byk prpisahan tjadi antra kami..sjak thun prtma bsme..n msh tringat kngan lalu....perpisahan dh pn tjadi pas 2 mmgu kami bsme.....2 ptnda bruk?... ikot logik akal...sbg sorg islam.....kalo dh bnde buruk brulang2 kali tjadi....mgkn krn allah xsuke...bkn pe la kn.......last skali ptus nie....disbbkn oleh aku nie kekurgn kash syg...sush sgt die nk bg mse kat aku........tup2 skunk...pas ptus...pnye la byk gler mse free....hai...dh terang kn?....tp pale otak logik aku nie xleh pkai gak.... sesungguhnya allah sje yg maha mengetahui...

...........hti slalu fight dgn akal.........akal menang..selamatla kita,kalo hti yg menang....binasala sgle tbuh bdn tmsuk akal......tp itula aku....hti nie yg trlalu kuat bprsn...memakan driku...hti nielah yg slalu over dr sglenye..... de baik n bruknye.......tp byk bruk dr baik....coz hdup kita sptotnye sntiase konsisten brsederhana dlm sgle aspek....

....afnan,jgn pergi jauh.......aku xnk g jauh...aku xnk dbawa jauh oleh sape2....tp igtla...aku perlukn cnta...aku perlukn perindu....perlukan pengambil brat...perlukan pecnta driku......wat mse skunk hti nie kosong........tp ia akn kosong slamnye... akn trisi gak....aku tau kau juga bgtu....wat mse skunk aku xbnrkn sape2 singgah ke htiku..slgi kau msh blum bpnya......if u want me,say yes...but if u dont dear,ngakula...n g jauh dri sni..disni susah hti..disitu ku bmmpi.....

No comments:

Post a Comment